با سلامی دوباره خدمت تمامی دوستان خودم در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro


بدنسازی از معدود ورزشهایی است که برای طیف وسیعی از افراد با اهداف و سلایق مختلف مفید است ، قرار نیست هر کسی که وارد این رشته ورزشی می شود با هدف قهرمانی با ساختن عضلات حیرت انگیز این کار را کند ، بلکه اغلب افرادی که در باشگاه های بدنسازی مشغول تمرین هستند تنها جهت بهبود سلامتی و افزایش کارایی فیزیکی خود به بدنسازی روی می اورند .


در سراسر دنیا باشگاه های بدنسازی پذیرای افراد بسیاری هستند که تنها با انگیزه ارتقا کیفیت زندگی و سلامتی به تمرین می پردازند و خوشبختانه در کشور ما هم این امر رو به گسترش‌است‌، در مقابل افراد بسیاری‌هم هستند که از هر نوع فعالیت بدنی طفره می روند و وقتی از انها در مورد دلیل اجتناب از فعالیت ورزشی سوال می شود ، در پاسخ مشغله روزمره و عدم وقت کافی را بهانه قرار می دهند!


در ادامه ویکتور مارتینز مرد استثنایی دنیای حرفه اس به سوال افرادی که در این زمینه مشکلاتی برایشان پیش می اید جواب می دهد با ما همراه باشید..


ویکتورمارتینز: مهم نیست چقدر در طول روز مشغله دارید ، اگر بخواهید همیشه می توانید وقتی برای تمرین پیدا کنید ، شاید انقدر وقت نداشته باشید که برای رقابت برنامه ریزی کنید ، ولی در ادمه برنامه ای را برای شما توصیه می کنم که هر چند فاقد حجم بالا برای ساختن حداکثر حجم عضلانی است ، ولی کمتر از یک ساعت وقت شما را می گیرد تنها دو جلسه در هفته ولی کمک می کند تا به فرم بدنی خوبی دست یابید ، و چنانچه سه بار در هفته از ان استفاده کنید کاملا شما را در مسیر رشد عضلانی قرار میدهد.


شاید برایتان جالب باشد که بدانید من بهترین شرایط بدنی و سلطه چند ساله ام بر رقابت مستر المپیا را تنها باحدود ۳ ساعت و نیم تمرین در طول هفته بدست اوردم تنها ۳۰ دقیقه بیش از زمانی که کل تمرین شما در طول هفته بطول می انجامد.


ولی رشد شما از این برنامه بستگی به جدیت و شدت تان در تمرین دارد و اینکه بدانید چطور باید تمرین کنید ، اگر یاد بگیرید که در هر تکرار بدرستی عضلات را منقبض کنید و در هر ست تا ناتوانی پیش روید.


 بجای اینکه هر روز 

تعداد ستها و تکرار های از پیش تعیین شده ای را بطور سرسری و بی هدف اجرا کنید ، خواهید  دید با همین برنامه پیشرفت می کنید و در صورتیکه کمی زمان بیشتر و تغذیه خوبی هم داشته باشید می توانید به نتایج بسیار خوبی دست یابید ، تنها با تغییرات جزیی در این برنامه...ادامه دارد