سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پروfitnesspro :


امروز میخاهیم در مورد چگونگی تمرین پشت پا طبق توصیه های استابز عمل کنیم با ما همراه باشید،،


پشت پاهای ضعیف و عدم تمرین کافی بر عضلات همسترینگ می تواند به عدم تعادل خطرناکی در پاها منجر شود ، در ادامه خویل استابز ۴۵ ساله اهل کشور باهاما می باشد و دارای ۱۹۰ سانتی متر قد و ۱۴۸ کیلوگرم وزن است. عضلات پشت او حیرت انگیز می باشد و از این نظر در بین بدنسازان حرفه ای جزو برترین ها است همچنین عضلات پشت پاهای او نیز مثال زدنی بوده و به همین جهت ، توصیه هایش قابل توجه می باشد.


شرمنده ام از اینکه باید اعتراف کنم که بتازگی تمرین روی عضلات همسترینگ را شروع کرده ام. تمرین محبوب تو برای افزایش‌سایز این عضلات چیست ؟ 


استابز: نیازی به شرمندگی نیست ، همزمان با اینکه بدن خود را می سازید متوجه می شوید بخشهای از بدنتان نسبت به دیگر بخش ها دچار ضعف است و نیاز دارید بیشتر به انها توجه کنید ، پروسه ساختن بدن به همین صورت است، اگر عضلات همسترینگ شما نیاز به کار بیشتری دارد ، زمان خود را با انجام مقدار زیاد حرکات پشت پا ماشین تلف نکنید.

حرکت محبوب من برای افزایش سایز این بخش از بدن ، ددلیف رومانیایی است این حرکت عضلات همسترینگ شما را از مفصل ران تحت فشار می گذارد و در نتیجه امکان استفاده از وزنه های سنگین تری را فراهم می کند ( در حالیکه حرکات پشت پا با دستگاه ، همسترینگ را از مفصل زانو هدف قرار می دهد) .


ضمنا فراموش نکنید که وقتی به ارامی وزنه را پایین می برید ، مشابه زمانی که پرس پا ، هک اسکوات و حتی اسکوات با هالتر را انجام می دهید ، همزمان با کشش عضلات چهار سر ران ، همسترینگ منقبض می شود برای کنترل سرعت پایین رفتن. به همین دلیل است که برخی از این حرکات سنتی چهار سر ران ، فرم دهنده های عالی برای همسترینگ هم بشمار می ایند... ادامه دارد